ديننا حياتنا (بحبك يارب)
زائرنا الكريم....اهلا بيكcheers cheers نورتنا..انت غير مسجل معانا فى بيتنا التانى..منتدى ديننا حياتنا (بحبك يارب)..

ايه رايك لو تشارك معانا لنعيش كلنا حياتنا بديننا..منتظرينك...

كلنا بنحبك فى اللهflower.flower... ...
ديننا حياتنا (بحبك يارب)
زائرنا الكريم....اهلا بيكcheers cheers نورتنا..انت غير مسجل معانا فى بيتنا التانى..منتدى ديننا حياتنا (بحبك يارب)..

ايه رايك لو تشارك معانا لنعيش كلنا حياتنا بديننا..منتظرينك...

كلنا بنحبك فى اللهflower.flower... ...
ديننا حياتنا (بحبك يارب)
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى اسلامى اجتماعى..تحت اشراف الاستاذ محمد طه

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول
جروب الفيس بوك..
موقع رسول الله.. 

موقع الربانية..الشيخ يعقوب

موقع عمروخالد..

موقع الشيخ حسان..
موقع مصطفى حسنى
سلسلة وبرنامج (بحبك يارب)...
صفحة محمد طه..

اتفرجوا ياجماعه

4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
حوده كرامه
عضو فضى
عضو فضى
حوده كرامه

ذكر الدولة : اتفرجوا ياجماعه 3dflag23
الاوسمة : اتفرجوا ياجماعه Empty

اتفرجوا ياجماعه Empty
مُساهمةموضوع: اتفرجوا ياجماعه   اتفرجوا ياجماعه I_icon_minitimeالجمعة 20 نوفمبر - 8:50

اى حد هيهين مصر بعد كده ملوش حل الا الحذاء

معدناش هنطبطب على حد بعد كده

على فكره عندى مفاجأه بس للجزائريين يشوفوها
من السودان

بلطجية وحراميه وصيع وجيش الجزائر

فى الاستاد بالسودانhttps://www.youtube.com/watch?v=0lncEyz_SZI

معاهم مطاوى وسنج وبلط
https://www.youtube.com/watch?v=0lncEyz_SZI

اتفرجوا ياجماعه Alfaris_net_1258642240

ده الاستاذ علاء مبارك اسمعوا الراجل المحترم ده قال ايه

http://www.youm7.com/News.asp?NewsID=158279

عندى حاجات كتيره بس كفايه كده النهارده
فتاة الاسلام
عضو ذهبى
عضو ذهبى
فتاة الاسلام

انثى الدولة : اتفرجوا ياجماعه 3dflag10
الاقامة : الاسكندرية
العمل/الترفيه : طالبة
الحال : سعيدة طول ماربنا راضى
شيخك المفضل : محمد العريفى

اتفرجوا ياجماعه Empty
مُساهمةموضوع: رد: اتفرجوا ياجماعه   اتفرجوا ياجماعه I_icon_minitimeالسبت 21 نوفمبر - 0:48

جزاك الله خيرا اخى
لان فعلا دة لو كنا يهود مش هنتعملوا كدة
وحسبى الله ونعم الوكيل
وزى ماقولت قبل كدة
كفاية لينا شرف ان النبى وصى بينا
هما بقى مش عملوا بوصية النبى
هما حرين
يبقوا بقى
يشوفوا هيقولوا اية
وانا تانى مش مع كرة ولا زفت بس دى بلدىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى
وانا والله زعلانة انهم مسلمين زينا يعنى
مش عرفة بجد لاحول ولا قوة الا بالله
كان نفسى نجمع مجهدنا ونحارب اليهود اللى الكورة نستنا المسجد الاقصى اللى عمالين يحفره تحتة وعايزين يوقعوا
خلى اليهود يتبسطوا
بسبب الجزائر
وحسبى الله ونعم الوكيل
وكون احنا خسرنا دة حب من ربنا
دة كان كدة ومموتنا امال لو كسبنا كانوا هيعملوا اية
الحمد لله
وكمان دى رسالة من ربنا ليا
اتجمعوا كدة على تحرير مسجدى
وشفوا ربنا هيعنكم ازاى
ودى كلمة لله
واما بالنسبة لمصر كفاية ان القران بيقول ادخلوا مصر ان شاء الله امنين
وقال رسول الله
اوصيكم باهل مصر خيرا فأن لهم نسبا وصهرا
habebat_alr7man
عضو ذهبى
عضو ذهبى
habebat_alr7man

انثى الدولة : اتفرجوا ياجماعه 3dflag13
الاقامة : لندن
شيخك المفضل : مصطفى حسنى

اتفرجوا ياجماعه Empty
مُساهمةموضوع: رد: اتفرجوا ياجماعه   اتفرجوا ياجماعه I_icon_minitimeالسبت 21 نوفمبر - 2:08

سلاااااااااااام عليكم
استاذ محمود حضرتك ممكن تقولي ايه الغرض من اللينك دا والله العظيييييييييييييييييييييم كفااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااية
انا قاعدة بعيط بدل ما ندخل موقع اسلامي ونستففيسد ازاي نعمل دعوة اسلامية بنقعد نتكلم في الكوووووووورة والجوائر ومصر
لييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييه يا مسلمين
ليييييييييييييييييييييييه يا عرب
مكنتش اتمنى الموضوع دا يجي منتدانا الحبيب والله وفتحت ميلي لقيت موقع مجالس الاسلام بعتلي تحذير من الفتنة وفرحة الاسرائيليييييييييين بينا
ارجووووووووووووووووووكم حسو بينا والي عايز يعلق اما يعلق بكلمة خير واما ميعلقش ومحدش يزعل رنبا يكرمك
لو عايز حد يتكلم اما يقول خير او ليصمت وانا اولكم
بترجااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااكم بلاش تعلقيات
والله العظيم كفاية كفااااااااااااااااااااااااااااااية
جزاكم الله خير وربنا يهيدنا ويهديكم يارب
وتعالو ادخلو اقرو الموضوع دا عن فرحة الاسرائلييين فينا واعرفو ايه الي حصل
زي ما حصل بين حماس وفتح في فلطسني اهو حصل بين جزائر ومصر ومين السبب الفتننننننننننننة واليهود

http://majaleselm.com/vb/showthread.php?p=6039#post6039

وبجد كفاية الي حصل عندنا هنا بلندن مش كفاية انضحك علينا اليهود لااااااااااااااا لازم نضحك المسيحية كمان
فووووووووووووقو ارجووووووووووووووووووووكم الي يشوف كدا يقول المجسد الاقصلى اتحرر والله فلطسني او العراق او افاغانسان او اي دول عربي مستعمر سواء ثقافيا او عسكريا او سياسيا بلااااااااااااااااااااااااااش ندي الموضوع اكتر من قيمته................................................ ربنا يكرمكم
ادخلو وارجو بلاش تعليق عشان كل واحد يعلق على نفسه وياخد العبرة والعظة وانا اولكم بردو
غفر لله لنا ولكم وجزاكم الله خير ارجو تقبل مرور كاخت لييييييكم
ربنا يحبكم ويرضى عنكم
habebat_alr7man
عضو ذهبى
عضو ذهبى
habebat_alr7man

اتفرجوا ياجماعه Empty
مُساهمةموضوع: رد: اتفرجوا ياجماعه   اتفرجوا ياجماعه I_icon_minitimeالسبت 21 نوفمبر - 2:10

وعلى فكرة مش عايزة احط لينكات تاني للكورة لاني شوفت حاجات تسم البدن من قبل مصر والجزائر
ربنا يهدي الجمييييييييييييييييييييييييييع
جزاااااااااااااكم الله خير وربنا يهيدنا ويهديكم
habebat_alr7man
عضو ذهبى
عضو ذهبى
habebat_alr7man

اتفرجوا ياجماعه Empty
مُساهمةموضوع: رد: اتفرجوا ياجماعه   اتفرجوا ياجماعه I_icon_minitimeالسبت 21 نوفمبر - 2:12

ايييييييييييييييييييييييييييه دا انا قاعدة بتفرج على الفيديوهات اييييييييييييه داااااااااااااادم عربي مسلم بينزف عشان كورة !!!!!!!!!!!!!
ارجوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووكم انا قاعدة بعيط والهل على الي جرا عندنا ارجوووووووووووكم ابووووووووووووس اديكم مصريين وجزئرين وعرب اجمعين بلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااش نعمل كدا
حوده كرامه
عضو فضى
عضو فضى
حوده كرامه

اتفرجوا ياجماعه Empty
مُساهمةموضوع: رد: اتفرجوا ياجماعه   اتفرجوا ياجماعه I_icon_minitimeالسبت 21 نوفمبر - 2:35

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

الاخت المحترمه /حبيبة الرحمن

مقدر جداا كلامك ورسالة حضرتك وصلتنى

وانا كنت زيك كده يافندم

بدليل انا اول واحد هنا على المنتدى ده واكتر من منتدى

قدمت التهئنه لشعب الجزائر
وقولات اهو كده نبقى حبايب

بس لقيت ضرب وجرحى وبلطجه علينا
وشيمه وسب فى حق المصريين

على فكره يافندم نا نا من اكتر الناس اللى كنت بحاول احافظ على الوجهه بين الشعبين

على فكره انا قبل الماتش بيوم
كان عندى ملعومات مؤكده باللى هيحصل

وقسما بربى
ارسلت رساله لصديق مصرى عزيز
قولته الجزائر بعتت جيش من عندها
وبلطيجه

وناويين على شر

وانا خايف على الجماهير المصريه

قالى ان شاء الله خير ودعا ليهم

وكنت انا واللى عارفين الكلام ده

بنقول يارب استرها

يارب مصر تتهزم بس ما يحصلشى مدبحه او مجزره

وفازت الجزائر

قولت الحمد لله

وقدمت التهانى

عارفه لما قدمت التهارنى لقيت ايه؟؟؟؟؟؟

لقيت سب وشتيمه فى مصر

بيقولوا على بناتنا واخواتنا وامهاتنا بلد الراقصات والعاهرات

بيقولوا علينا الحراميه

بيقولوا شتايم قذرهينفع اقولها هنا

بيبدلو الحقايق وبيقولو ان احنا المصريين اللى ضربناهم واتجهمنا عليهم

حضرتك شوفتى الفيديو بتاع المطاوى والسكاكين والسنج؟؟؟؟

ده اسمه ايه

لما يشتروا كل الاسلحه البيضا فى السودان

لما من عندنا مراسله مشهوره تقريبا فقدت عنيها

لما يتعدوا على البنات والرجاله والستات والاطفال

خهوه مش دم المسلم على المسلم حرام برده وله حلال؟؟؟؟!!!!

حضرتك مش عارفه ايه اللى جرا للناس

لو جربتى جزء من الرعب اللى حصلهم او اتخدشتى بس مش هقولك اتصابتى الاصابات دى

هتفهمى كلامى وكلام الناس اللى مقهوره

انا قسما بالله نزلت الموضوع ده

عشان الحقيقه

عشان اللى بيتهمو مصر وبيقولو محصلشى حاجه والعكس اللى حصل المصريين اعتدوا على الجزارييين

انا مش عاوز اجيب فيدوهات تانيه تشوفى المأساه والمجزره اللى حصلت

انا مش متعصب كوره
بدليل كنت بتمنى خسارة مصر عشان الامور تعدى على خير

انما اللى حصل خسرنا ظلما ..واتضربنا واتهنا

وبنتهان دلوقتى على المتديات ووسائل الاعلام الجزائريه والاخرى

انا مش عامل الموضوع ده عشان الناس تشتم او تدخل تقول حاجه

انا عامله عشان اوضح جزء من الحقائق

احنا المصريين والله من اطيب الشعوب واكثرها كرما لضيوفنا حتى لو ايه

عارفه حضرتك لو جه جزائريين هنا من بكره

هنستقلبهم بكل ترحاب

لان معندناش غل لحد

وهتبقى مصر ام الدنيا رغما عن الجميع من الحاقدين والحاسدين للبلد

انا مش زعلان من حضرتك
انا عارف حضرتك عاوزه تقولى ايه

بس ارجو ان حضرتك تكونى فهمتى قصدى ايه

وارجو ان محدش يدخل يعلق

والموضوع ده يتساب عشان بس اى حد بيشتم المصرييين يدخل يشوف جزء صغير من الحقيقه ليس اكثر ولا اقل

حوده كرامه
عضو فضى
عضو فضى
حوده كرامه

اتفرجوا ياجماعه Empty
مُساهمةموضوع: رد: اتفرجوا ياجماعه   اتفرجوا ياجماعه I_icon_minitimeالسبت 21 نوفمبر - 4:02

مفيش فايده

http://www.youm7.com/News.asp?NewsID=158443&SecID=65&IssueID=79

مؤكدا أن السودان ظلم من الإعلام..

سفير السودان بالقاهرة: نحتجز عشرة جزائريين لمحاكمتهم

الجمعة، 20 نوفمبر 2009 - 19:50
اتفرجوا ياجماعه S1120091904632 عبد الرحمن سر الختم سفير السودان بمصر شكر البعثة المصرية على سلوكها الحضارى

كشف سفير السودان لدى القاهرة عبد الرحمن سر الختم، عن احتجاز السلطات الأمنية السودانية لأكثر من عشرة مشجعين جزائريين سيتم تقديمهم للمحاكمة وفقاً للقانون السودانى، بعد تقديم عدة بلاغات ضدهم عقب مباراة مصر والجزائر.

وقال إن هؤلاء الجزائريين سيحاكمون فى السودان، لافتاً إلى وجود بلاغات مسجلة لدى الشرطة السودانية ضد جزائريين، منها بلاغات من سودانيين، وقال "غالبية البلاغات تتحدث عن تعرض المصريين لأذى وإتلاف وتحطيم مطعم جاد المصرى وإزعاج الأمن العام، بالإضافة إلى وجود تسعة بلاغات مفتوحة ضد جزائريين".

وأعرب سفير السودان فى مؤتمر صحفى عقده اليوم الجمعة عن أسفه لإصابة بعض المشجعين المصريين، معرباً عن شكره فى نفس الوقت للسلطات المصرية التى سارعت بتنظيم عودة المصريين، وقال "أشيد بسلوك الجماهير المصرية فى الخرطوم وهو سلوك كان مثاليا وحضاريا لأبعد الحدود، وكان الملفت قبل وأثناء وبعد المباراة أنه لم يسجل أى بلاغ ضد أى مواطن مصرى، كما أشيد بالتناول الإيجابى لعدد من أجهزة الإعلام المصرية، كما أشيد بجهود اللاعبين المصريين فهم لم يعملوا على إثارة أحد وكان أسلوبهم راقيا لأبعد الحدود، وكان أداؤهم جيدا ولكن الحظ لم يكن حليفهم"، مؤكدا على أن نتيجة المبارة التى انتهت بفوز الجزائر كانت محزنة لنا كلنا ولكنها فى النهاية هى مباراة كرة قدم يجب ألا نحملها أكثر مما تحتمل.

من ناحية أخرى، أبدى سر الختم أسفه لاتهام السودان من جانب عدد من وسائل الإعلام المصرية بالتقصير فى حماية البعثة المصرية، وقال إن الإعلام الذى يقدم صورة سلبية لن يؤثر على العلاقة التى تربط مصر بالسودان.
حوده كرامه
عضو فضى
عضو فضى
حوده كرامه

اتفرجوا ياجماعه Empty
مُساهمةموضوع: رد: اتفرجوا ياجماعه   اتفرجوا ياجماعه I_icon_minitimeالسبت 21 نوفمبر - 4:34

بريطانيا تعلن «الطوارئ» قبل المباراة
بسبب إلقاء جزائرى لمصرى من قطار.. وألمانيا تحذر المصريين من إظهار هوياتهم

كتب لندن - داليا عثمان ٢٠/ ١١/ ٢٠٠٩

ما بين «أحزان» المصريين وأفراح و«استفزاز» الجزائريين، تحول حى «ورمسلو» بمدينة مانشستر الهادئة بإنجلترا، إلى «ثكنة عربية»، لتشجيع المنتخبين العربيين فى المباراة الفاصلة التى أقيمت مساء أمس الأول. وما زاد من توتر الأجواء ورود أنباء عن توقف حركة القطارات لمدة ساعتين من مانشستر إلى لندن بسبب إلقاء أحد الجزائريين لمواطن مصرى على شريط القطار، مما دفع الأمن البريطانى إلى التعامل مع المباراة وكأنها مباراة فى الدورى الإنجليزى، حيث انتشر بصورة كبيرة فى مانشستر، ترقبا لوقوع أعمال شغب أو عنف من الجزائريين.
وانقسم مشجعو المنتخبين على المقاهى فى «مانشستر»، التى يحمل اسمها أحد أهم أندية كرة القدم البريطانية، وأكثرها ثراءً، فيما حظى مقهى «ليالى مصر» الذى يمتلكه أحد المصريين، بتواجد أكبر عدد من مشجعى المنتخب المصرى من جميع الجنسيات العربية، الذين بدا عليهم القلق الواضح، وتعالت صيحاتهم فى الحى الهادئ مع كل هجمة مصرية.
وتكررت الحال نفسها مع باقى المقاهى العربية المجاورة لـ«ليالى مصر»، وكان واضحا أن «الأكثرية» من العرب يشجعون المنتخب المصرى، بينما فضل مشجعو المنتخب الجزائرى استئجار أحد المقاهى ليكون خاصا بهم تجنبا للمشاحنات. وتوقف العاملون بالمقاهى عن تقديم «الطلبات» عند بدء المباراة، تفاعلا معها واكتفوا بتقديم الشيشة قبل بدايتها بدقائق.
واللافت أن هذه الحالة لم تكن فى بريطانيا فقط، ولكنها تعدتها إلى دول ومدن أوروبية أخرى، حيث أكدت لمياء حمدى التى كانت فى مهمة عمل بألمانيا » فى اتصال هاتفى أنه تم التنبيه عليهم بعدم إظهار هوياتهم المصرية أو التحدث بأى شكل يدل على هذه الهوية منعا لوقوع مشادات بينهم وبين الجزائريين الموجودين هناك

<table id=table32 style="BORDER-COLLAPSE: collapse" cellPadding=3 width="100%" border=0><tr><td vAlign=top>الصحافة الجزائرية تواصل السباب والتحريض

كتب عمرو بيومى ٢٠/ ١١/ ٢٠٠٩</TD></TR></TABLE>
<table style="BORDER-COLLAPSE: collapse" cellSpacing=0 cellPadding=5 align=right border=0><tr><td dir=rtl vAlign=top align=middle>
استغلت الصحافة الجزائرية فوز منتخبها الكروى على المنتخب المصرى وزادت من إشعال نار الفتنة والإساءة إلى مصر. استهزأت جريدة «أخبار اليوم» الجزائرية من الدعوات الصحفية المصرية بضرورة التهدئة،
وقالت: «لم تتردد بعض الصحف المصرية، أمس، فى دعوة النظام المصرى المتحالف مع الصهاينة جهاراً نهاراً، إلى
(تقبيل الحذاء الجزائرى)».
وصدّرت جريدة «الفجر» صفحاتها بعنوان: «هكذا حررنا المصريين» وقالت فى الموضوع، على لسان سفير الجزائر الأسبق فى مصر: «إن مصر عبدالناصر هى التى استفادت من الثورة الجزائرية فى تأميم القناة، وليس العكس، وأن النظام المصرى أخذ قراراً، وقتها، بعدم صرف الأموال التى تقدمها الدول العربية للجزائر عبر جامعة الدول العربية التى تسيطر عليها مصر وأجبرت الثورة على شراء ما تحتاجه من السوق المصرية.

عودة 300 مصرى من الجزائر

الجمعة، 20 نوفمبر 2009 - 17:31
اتفرجوا ياجماعه Cairo3200811114719 مطار القاهرة الدولى

عاد إلى القاهرة اليوم، الجمعة، من الجزائر 300 مصرى نجحوا فى الخروج من هناك بعد الأحداث المؤسفة التى قام بها عدد من الجزائريين قبل وبعد لقاء مصر والجزائر.

وكان من بين العائدين الذين وصلوا على طائرات الخطوط التونسية والفرنسية والإيطالية والتركية والجزائرية 46 مصريا من العاملين بشركة أوراسكوم بالجزائر، حيث أشاروا إلى أنهم واجهوا مطاردات وحصارا فى مقر إقامتهم، حتى نجحوا فى الوصول إلى المطار.

وأضافوا أن المئات من المصريين ينتظرون فى مطار الجزائر على أمل الحصول على مقعد للعودة إلى القاهرة، سواء أكان على الخطوط المباشرة أو ترانزيت، عبر أى دولة أخرى، مطالبين المسئولين بالتحرك لحفظ حقوقهم لدى الجزائر، حيث يعملون لدى شركات أوراسكوم والمقاولون العرب وبتروجيت وبعض الشركات الأخرى.

<table id=table32 style="BORDER-COLLAPSE: collapse" cellPadding=3 width="100%" border=0><tr><td vAlign=top>حصيلة الاعتداءات: ٢١ مصاباً مصرياً

كتب طارق أمين وفاطمة أبوشنب ٢٠/ ١١/ ٢٠٠٩</TD></TR></TABLE>
<table style="BORDER-COLLAPSE: collapse" cellSpacing=0 cellPadding=5 align=right border=0><tr><td dir=rtl vAlign=top align=middle>
أعلنت وزارة الصحة، أمس «الخميس»، إصابة ٢١ مصرياً جراء الاعتداءات الجزائرية على المصريين، مساء أمس الأول فى السودان، عقب انتهاء مباراة كرة القدم بين مصر والجزائر فى التصفيات المؤهلة لنهائيات كأس العالم فى جنوب أفريقيا ٢٠١٠.
وقال الدكتور عبدالرحمن شاهين، المتحدث الرسمى لوزارة الصحة، إنه لا توجد أى وفيات حتى الآن، مضيفاً أن معظم المصابين نقلوا إلى المستشفيات المصرية عقب وصولهم إلى القاهرة.
وتابع شاهين: «٣ من المصابين فى معهد ناصر، وحالة واحدة بمستشفى هليوبوليس، وخرجت بعد تحسن حالتها، بالإضافة إلى حالة فى مستشفى الصفا الخاص». وأوضح المتحدث الرسمى أن هناك ٤ حالات مصابة تتلقى العلاج فى مستشفى الزيتون التخصصى،

لافتاً إلى أن ١٢ مصاباً رفضوا نقلهم إلى المستشفيات بناء على طلبهم، حيث تلقوا الإسعافات اللازمة فور وصولهم.

<table id=table32 style="BORDER-COLLAPSE: collapse" cellPadding=3 width="100%" border=0><tr><td vAlign=top>ضحايا العنف الجزائرى يروون تفاصيل الاعتداء عليهم: نجونا من الموت بـ«أعجوبة».. وشاهدنا جزائريين يحاولون ذبح مصرى

كتب فاطمة أبوشنب ٢٠/ ١١/ ٢٠٠٩</TD></TR></TABLE>
استقبل مستشفى معهد ناصر، صباح أمس، ٣ مصريين مصابين بكسور فى عظام الوجه، تم نقلهم من السودان فى طائرات خاصة أرسلتها الحكومة المصرية، بعد اعتداء الجماهير الجزائرية عليهم بالضرب بالحجارة والزجاجات الفارغة والأسلحة البيضاء عقب انتهاء المباراة وخروجهم من استاد المريخ متجهين إلى المطار. أكد المصابون أنهم شاهدوا ٣ جزائريين يحاولون ذبح مصرى كان يرتدى «تى شيرت» عليه علم مصر.
المصابون هم: فرج محمود على، «٣٧ سنة»، أمين الوحدة فى الحزب الوطنى بالإسماعيلية، مصاب بكسر فى عظمة الجبهة اليمنى، محمد إبراهيم على، «٣٣ سنة»، مصاب باشتباه بكسر فى الفك السفلى، ونبيل السيد إبراهيم على، مصاب بكدمات بالصدر، وتم وضعهم تحت الملاحظة لمدة ٢٤ ساعة.
التقت «المصرى اليوم» المصابين داخل مستشفى المعهد بالطابق السابع، وقال فرج على إنه نجا من الموت بأعجوبة، ولا يعلم ماذا حدث لباقى المصريين الموجودين بالسودان، واتهم الحكومة السودانية بالتقصير فى حمايتهم من الاعتداء عليهم بالضرب عقب الخروج من الاستاد، بدعوى أنها دولة محايدة وتأمينها مقتصر داخل الاستاد فقط وليس بالخارج.
أضاف فرج: «سافرت مع الحزب الوطنى، ووصلت الطائرة فى السادسة مساء يوم المباراة، وتم استقبالنا فى مطار الخرطوم، ونقلنا بأتوبيسات إلى الاستاد، وفوجئنا برفض الأمن إدخالنا لمشاهدة المباراة بدعوى أن الاستاد مكتمل العدد ودارت مشاورات استمرت ٢٠ دقيقة إلى أن سمح لنا بالدخول.
وأشار إلى أن الحكومة السودانية نبهت عليهم بأن الفريق الفائز سيظل بجمهوره فى أرض الملعب ٣ ساعات لحين سفر الفريق الآخر لبلده، حتى لا تحدث احتكاكات، لكنهم لم ينفذوا ما قالوه، وخرج الجمهور الجزائرى من الاستاد عقب المباراة بأسلحتهم البيضاء والزجاجات الفارغة والحجارة وقاموا بمطاردة الأتوبيسات وبها الجماهير المصرية وتحطيمها تماماً وإصابة بعض الجماهير بجروح قطعية.

<table align=center border=0><tr><td>
</TD></TR></TABLE></TD></TR></TABLE>
</TD></TR></TABLE>
<table align=center border=0><tr><td>
</TD></TR></TABLE></TD></TR></TABLE>

هيام الشريف
مشرفة
مشرفة
هيام الشريف

انثى الدولة : اتفرجوا ياجماعه 3dflag10
العمل/الترفيه : السعي لرضا الله
الحال : اللهم اقبضني اليك وانت راض عني
الاوسمة : اتفرجوا ياجماعه 15711612
شيخك المفضل : محمد العريفى
احترام المنتدى : اتفرجوا ياجماعه 111010

اتفرجوا ياجماعه Empty
مُساهمةموضوع: رد: اتفرجوا ياجماعه   اتفرجوا ياجماعه I_icon_minitimeالسبت 21 نوفمبر - 4:40

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

حقا انا لله وانا اليه راجعون

انا بس عندي سؤال احنا ليه سواء المصريين او الجزائرين اوكعرب عامة

لم نقف امام الصهاينه

لما بيخططوا لدخول مسجدنا الاقصي وهدمه وحرب غزة وغيرها

او للامريكان اللي حطموا حضارة بلد زى العراق وغيرها

الموضوع بدء علي انه موضوع كورة ودخلت فيه سمعت بلدين عربيين

اتشردت ومسلمين بيقطعوا في بعض

وياعالم هتنتهي بايه

استاذ محمود انا فعلا احييك علي الدفاع عن سمعت بلدي بالحقائق والأدله

لكن انا مع اختي حبيبة الرحمن ومع حضرتك في اننا نقفل الموضوع

طالما حضرتك وضحت الموقف للجميع الأن ومستقبلا